Başkan Sarıalioğlu: 'Genç Mühendislerimiz Ülkemizin Geleceğine Değer Katacak'

Başkan Sarıalioğlu: 'Genç Mühendislerimiz Ülkemizin Geleceğine Değer Katacak'

Of Teknoloji Fakültesi'nde eğitimlerini tamamlayan 130 öğrenci, düzenlenen 12. dönem mezuniyet töreniyle diplomalarını alarak yeni bir başlangıca adım attı. Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, mezun mühendislerin heyecanına ortak olarak gençlere başarı dileklerini iletti.

Of Teknoloji Fakültesi'nde 12. Dönem Gururu: 130 Öğrenci Mezun Oldu

Of Teknoloji Fakültesi'nde 130 Öğrenci Mezuniyet Heyecanı Yaşadı

Of İlçe Kapalı Spor Salonu'nda gerçekleştirilen mezuniyet töreni, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Programa; Of Kaymakamı Eşref Akça, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, Karadeniz Teknik Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Bünyamin Er, Of Teknoloji Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İrfan Acar, AK Parti Of İlçe Başkanı Osman Baykal, akademik ve idari personel, öğrenciler ve aileleri katıldı.

OF TEKNOLOJİ FAKÜLTESİNDEN BİLİM VE TEKNOLOJİ VURGUSU

Of Teknoloji Fakültesi Dekanı Prof. Dr. İrfan Acar, fakültenin akademik başarılarına dikkat çekerek 130 öğrencinin mezuniyet gururunu yaşadıklarını ifade etti.

Fakültenin yaklaşık 1000 öğrencisi, 52 akademik ve 26 idari personeliyle eğitim faaliyetlerini sürdürdüğünü belirten Prof. Dr. Acar, TEKNOFEST ekiplerinin elde ettiği başarıların gurur verici olduğunu kaydetti.

Elektronik ve Haberleşme Mühendisliği Bölümü öğrencilerinin TEKNOFEST 2025 kapsamında çeşitli kategorilerde Türkiye dereceleri elde ettiğini aktaran Acar, öğrencilerin geliştirdikleri projelerle Milli Teknoloji Hamlesi’ne katkı sunduğunu söyledi.

BAŞKAN SARIALİOĞLU: "GENÇ MÜHENDİSLERİMİZİN YOLU AÇIK OLSUN"

Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, mezuniyet töreninde yaptığı konuşmada öğrencileri ve ailelerini tebrik ederek genç mühendislerin Of için ayrı bir değer taşıdığını vurguladı.

Başkan Sarıalioğlu, mezun öğrencilerin sevincine ortak olmanın mutluluğunu yaşadığını belirterek şöyle konuştu:

"Oflu olarak bizlere misafir olup giden yavrularımızı biz unutmayacağız. Onların da bizleri unutmayacağını ümit ediyorum. Rabbim yollarınızı, bahtlarınızı açık etsin."

Of Teknoloji Fakültesi'nin ilçenin eğitim ve teknoloji alanındaki gelişimine önemli katkılar sunduğunu ifade eden Başkan Sarıalioğlu, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Of Teknoloji Fakültemizin 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı 12. Mezuniyet Töreni'ne katılarak, geleceğimizin teminatı kıymetli mezunlarımızın heyecanına ve gururuna ortak olduk. Diplomalarını takdim ettiğimiz genç mühendislerimizin mühendislik yeminlerine şahitlik etmek bizler için büyük bir onur ve mutluluktu."

Gençlerin ülkenin geleceğinde önemli sorumluluklar üstleneceğini belirten Sarıalioğlu, mezunlara tavsiyelerde bulundu.

"Bu anlamlı günde öğrencilerimizi gönülden tebrik ediyor, yetişmelerinde büyük emekleri bulunan değerli hocalarımıza ve fedakâr ailelerine teşekkür ediyorum. Yeni hayat yolculuklarında tüm mezunlarımıza sağlık, mutluluk ve başarılar diliyorum. Bahtları açık, yolları aydınlık olsun."

130 ÖĞRENCİ DİPLOMASINI ALDI

Karadeniz Teknik Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Bünyamin Er de mezun öğrencileri tebrik ederek, bundan sonraki süreçte çalışarak, üreterek ve ülkelerine katkı sunarak yollarına devam etmeleri gerektiğini ifade etti.

Of Kaymakamı Eşref Akça ise öğrencilerin ve ailelerin gurur gününü kutlayarak başarı temennisinde bulundu.

Konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere ödülleri takdim edildi. Of Teknoloji Fakültesi birincisi Hümeyra Hasmaden’in mezuniyet konuşmasının ardından öğrenciler mezuniyet yemini etti ve kep attı.

Program, mezuniyet coşkusunun ardından davetlilere verilen yemek ikramıyla sona erdi.