Başkan Sarıalioğlu'ndan YKS Adaylarına Destek

Başkan Sarıalioğlu'ndan YKS Adaylarına Destek

Of'ta bu yıl ilk kez gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) başarıyla tamamlandı. İlçede 6 sınav binasında yaklaşık 1500 öğrenci, üniversite hayallerine ulaşmak için ter döktü.

Of'ta Üniversite Sınavı Heyecanı İlk Kez Yaşandı

Başkan Sarıalioğlu Öğrencileri Yalnız Bırakmadı

Öğrenci ve veliler, sınava girmek için farklı ilçelere gitmek zorunda kalmadan kendi şehirlerinde sınav heyecanı yaşamanın rahatlığını yaşadı.

Of Belediyesi tarafından oluşturulan Sınav Destek Noktası ile öğrencilerin yanında olan Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, sınava giren gençlere moral verdi.

Başkan Sarıalioğlu; eşi Fatma Nur Sarıalioğlu, AK Parti Of İlçe Başkanı Osman Baykal ve Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu ile birlikte Of Hacı Mehmet Bahattin Ulusoy Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde sınava giren öğrencileri ziyaret etti.

Öğrencilerle bir araya gelen Başkan Sarıalioğlu, gençlere su ve çikolata ikram ederek sınav öncesi başarı dileklerini iletti.

BAŞKAN SARIİALİOĞLU: "ÖĞRENCİLERİMİZİN YANINDA OLMAYA DEVAM EDECEĞİZ"

Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, Of'un ilk kez ÖSYM sınav merkezi olmasının önemine değinerek, öğrencilerin yaşadığı kolaylığın kendilerini mutlu ettiğini söyledi.

Başkan Sarıalioğlu, "Bugün ilçemizde ilk kez üniversite sınavları gerçekleştiriliyor. İlçe olarak bunun mutluluğunu yaşıyoruz. Öğrencilerimizin eğitim hayatlarında önemli olan bu sınavın ilçemizde yapılması öğrencilerimiz için büyük kolaylık ve rahatlık sağladı" dedi.

Öğrenci ve velilerin memnuniyetinin kendileri için önemli olduğunu belirten Sarıalioğlu, şöyle devam etti:

"Bizler de öğrenci ve velilerimizi kapıda karşılayarak su ve çikolata ikramında bulunarak onların yanında olduğumuzu belirtmek ve başarılar dilemek istedik. Of Hacı Mehmet Bahattin Ulusoy Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi'nde gerçekleştirilen Yükseköğretim Kurumları Sınavı öncesinde, öğrencilerimizin heyecanını paylaşmak ve moral vermek amacıyla Sınav Destek Noktası oluşturduk."

Gençlerin geleceğin en kıymetli değerleri olduğunu ifade eden Başkan Sarıalioğlu, "Sevgili gençler; sizler azminiz, emeğiniz ve hayallerinizle geleceğimizi şekillendirecek en kıymetli değerlerimizsiniz. Bizler her zaman yanınızda ve destekçiniz olmaya devam edeceğiz"  ifadelerini kullandı.

Sarıalioğlu, sınava giren tüm öğrencilere zihin açıklığı dileyerek, "Rabbim emeklerinizi zayi etmesin, gönlünüzdeki başarıyı nasip eylesin. Yolunuz ve bahtınız açık olsun" dedi.

KABAHASANOĞLU: "YILLARDIR HAYAL ETTİĞİMİZ NOKTAYA ULAŞTIK"

Of İlçe Milli Eğitim Müdürü İdris Kabahasanoğlu da üniversite sınavlarının Of'ta yapılmasının önemli bir kazanım olduğunu belirtti.

Kabahasanoğlu, "Şükürler olsun ki yıllardır hayal ettiğimiz ve Of'ta yapılmasını çok arzu ettiğimiz üniversite sınavlarını Of'ta yapıyoruz. Üniversite sınavlarının Of'ta yapılmasında bize yardımcı olan Of Belediye Başkanımız Salim Salih Sarıalioğlu'na öğrenci ve velilerimiz adına çok teşekkür ediyoruz" diye konuştu.

Sınavların ilçede yapılmasının öğrencilerin hem fiziksel hem de psikolojik olarak daha rahat bir ortamda sınava girmesine katkı sağladığını ifade eden Kabahasanoğlu, emeği geçen tüm kişi ve kurumlara teşekkür etti.

Of'ta ilk kez gerçekleştirilen YKS, öğrencilerin sınav merkezlerine ulaşım kolaylığı ve ilçede oluşan koordinasyonla sorunsuz şekilde tamamlandı.