Kaymakam Akça ve Başkan Sarıalioğlu Muhtarlarla Bir Araya Geldi

Kaymakam Akça ve Başkan Sarıalioğlu Muhtarlarla Bir Araya Geldi

Of'ta vatandaşlara sunulan kamu hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve verimli yürütülmesi amacıyla düzenlenen İlçe Muhtarlar Toplantısı, Of Kaymakamı Eşref Akça başkanlığında gerçekleştirildi.

Of'ta Hizmet Koordinasyonu Güçleniyor

Başkan Sarıalioğlu: 'Tek Hedefimiz Of'a Daha Güzel Hizmetler Kazandırmak'

Of Kaymakamlığı Konferans Salonu'nda düzenlenen toplantıya; Of Kaymakamı Eşref Akça, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, daire amirleri ve ilçenin mahalle muhtarları katıldı.

Toplantıda mahallelerin ihtiyaçları, vatandaşların talep ve beklentileri ile ilçede yürütülen çalışmalar kapsamlı şekilde değerlendirildi. Kurumlar arası koordinasyonun artırılması ve hizmetlerin vatandaşlara daha etkin ulaştırılması amacıyla çözüm odaklı istişarelerde bulunuldu.

Mahallelerde yaşanan sorunların yerinde tespit edilmesine imkan sağlayan toplantıda muhtarlar, mahalleleriyle ilgili talepleri, önerileri ve öncelikli ihtiyaçları Kaymakam Akça ve Başkan Sarıalioğlu'na aktardı. Altyapı, yol, çevre düzenlemeleri ve sosyal hizmetler başta olmak üzere çeşitli konular ele alındı.

Kaymakam Akça: "Muhtarlarımız vatandaşlarımızla devletimiz arasında önemli bir köprü"

Toplantıda değerlendirmelerde bulunan Of Kaymakamı Eşref Akça, muhtarların yerel hizmetlerin yürütülmesindeki önemine dikkat çekti.

Kaymakam Akça, mahalle muhtarlarının vatandaşlarla devlet kurumları arasında önemli bir köprü görevi gördüğünü belirterek, mahallelerde tespit edilen sorunların ilgili kurumlarla iş birliği içerisinde çözüme kavuşturulmasının önem taşıdığını ifade etti.

Akça, toplantıya katılan muhtarlara ve kurum amirlerine katkılarından dolayı teşekkür ederek, Of'un her mahallesine daha kaliteli hizmet ulaştırılması için çalışmaların koordinasyon içerisinde sürdürüleceğini kaydetti.

Başkan Sarıalioğlu: "Vatandaşımıza daha etkin hizmet sunmak için çalışıyoruz"

Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, toplantının ardından yaptığı açıklamada istişare kültürünün ilçenin gelişimi açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.

Başkan Sarıalioğlu, "Of Kaymakamımız Eşref Akça'nın başkanlığında, mahalle muhtarlarımızın katılımıyla gerçekleştirilen İlçe İdare Şube Başkanları Toplantısı'na katılım sağladık. İlçemizin ihtiyaçları, devam eden çalışmalar ve vatandaşlarımıza daha etkin hizmet sunulması noktasında gerçekleştirilen istişarelerin hayırlara vesile olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.

Başkan Sarıalioğlu, Of Belediyesi olarak tüm mahallelerde yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmaların sürdüğünü belirterek, "İlçemizin tüm mahallelerinde vatandaşlarımızın talep ve beklentilerine hızlı çözümler üretmek amacıyla kurumlarımız ve mahalle temsilcilerimizle koordineli şekilde çalışmalarımıza devam ediyoruz" dedi.

Toplantının sonunda, muhtarların ilettiği taleplerin değerlendirilerek ilgili kurumlarla iş birliği içerisinde takip edilmesi konusunda görüş birliğine varıldı.