Of'ta Yargı Mensuplarına Vefa

Of'ta Yargı Mensuplarına Vefa

Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) 2026 Yılı Adli Yargı Kararnamesi ile Of Adliyesinden farklı illere tayini çıkan yargı mensupları için veda programı düzenlendi.

Kaymakam Akça ve Başkan Sarıalioğlu'ndan Anlamlı Veda

Hakimler ve Savcılar Kurulu (HSK) 2026 Yılı Adli Yargı Kararnamesi ile Of Adliyesinden farklı illere tayini çıkan yargı mensupları için veda programı düzenlendi.

Of'ta görev sürelerini tamamlayan Cumhuriyet Savcısı Poyraz Çobanoğlu, Hakim Makbule Danışan Karagül, Hakim Ahmet Akif Ekşi ve Yazı İşleri Müdürü Serdar Karaca onuruna düzenlenen programa ilçe protokolü, adliye çalışanları ve aileleri katıldı.

Of Kaymakamı Eşref Akça ve Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu'nun katılımıyla gerçekleştirilen programda, görev süreleri boyunca ilçeye hizmet eden yargı mensuplarına teşekkür edildi.

Veda programına; Of Kaymakamı Eşref Akça, Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu, Cumhuriyet Başsavcısı Abdurrahim Günaydın, Başsavcı Yusuf Ozan Korkmaz, ilçe protokolü, hakimler, adliye personeli ve aileleri katıldı.

Programda konuşan Of Kaymakamı Eşref Akça, tayini çıkan yargı mensuplarının Of'ta görev yaptıkları süre boyunca kamu hizmetine önemli katkılar sunduğunu belirterek, özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Kaymakam Akça, yeni görev yerlerinde sağlık, huzur ve başarı dileklerini iletti.

Of Belediye Başkanı Salim Salih Sarıalioğlu da yaptığı değerlendirmede, ilçeye hizmet eden yargı mensuplarına teşekkür ederek yeni görev yerlerinde başarı temennisinde bulundu.

Başkan Sarıalioğlu, "Hakimler ve Savcılar Kurulu 2026 Yılı Adli Yargı Kararnamesi ile Of Adliyesinden başka illere tayini çıkan Cumhuriyet Savcımız Poyraz Çobanoğlu, Hakimimiz Makbule Danışan Karagül, Hakimimiz Ahmet Akif Ekşi ve Yazı İşleri Müdürümüz Serdar Karaca onuruna düzenlenen veda programına katıldık.

Görev süreleri boyunca Of’umuzda adaletin tecellisi için gösterdikleri gayret, özverili çalışmalar ve ilçemize sundukları değerli hizmetler dolayısıyla kendilerine teşekkür ediyorum. Yeni görev yerlerinde başarılar diliyor, aileleriyle birlikte sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir hayat temenni ediyorum" ifadelerini kullandı.

Konuşmaların ardından tayini çıkan yargı mensuplarına, Of'a yaptıkları hizmetler anısına protokol üyeleri tarafından plaket ve çeşitli hatıra hediyeleri takdim edildi.

Duygusal anların yaşandığı program, katılımcıların birlikte çektirdiği hatıra fotoğrafıyla sona erdi.